Lördag,sweet

Hej på er !
Dåligt uppdaterande, jag vet men har inte haft någon tillgång till data.
Igår så fick jag sovmorgon började inte förens kvart i ett sen hade jag bara en lektion så det var super skönt !
Efter att jag slutat så åkte jag till haninge centrum och mötte upp emma, vi tog en fika och snackade lite. Sen så åkte jag till sundbyberg och där hämtade robins mamma upp mig. Så åkte vi och handlade lite mat och sånt och kollade på bilar för hon ska köpa en ny. Sen så åkte vi och hämtade upp robin i märsta hos hans far och sen åter igen hem till henne i sumpan. Så käkade vi lite tacos och satt vid tvn med gottigheter på kvällen så sov vi dära.
I morse så tog vi ett bad, var så otroligt skönt vi har ju inge badkar hemma för vi har byggt en bastu där i stället haha. Sen så åkte vi till märsta och mötte upp robins pappa och handlade lite och sen hem.
Nu har vi precis käkat, firade robins lillesyster tidigare i dag också för hon har fyllt år och nu sitter dom och tittar på melodifestivalen. Är jag den enda som inte tittar på det? har nog aldrig följt det, hinner typ aldrig eller så blir det inte av plus att de nog inte är min grej det där haha. Väntar på att filmen ska bli klar sen blir det mys med chips och dip. Men vi hörs i morgon puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0