NYHET!

Godmorgon!
tänkte berätta för er det jag aldrig hann berätta igår..
Men det är såhär att jag ska göra en NY blogg för det här namnet som jag har nu passar inte in när ja inte bloggar men emma längre och ja känner att ja vill starta om.. därför skippar ja den där "blogglistan" och gör de när ja fixat min nya i stället. Kommer fortfarande vara uppdaterad ända fram tills den nya bloggen kommer..
Och ja kommer ha kvar den här sen!
Men ni märker väl när den är klar och inte.. Nu ska jag ta en macka, har sprängande huvudvärk, känns som att de är oftast på mornarna som jag får det..
Sen så ska jag byta om till ridkläder hihi, vi har hästövningar fram till lunch. Mamma kör mig så fick lite sovmorgon men vi hörs senare .


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-10 @ 18:36:42
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0