Pratik plats..

sitter och väntar på att nästa lektion ska börja, har hästkunskap men är klar med mitt arbete så behöver egentligen inte gå men tänkte göra det iallafall och passa på att ringa till min praktikplats.
Hoppas verkligen att jag får praktik där ! För jag orkar verkligen inte jobba i stall mera, har varit påtok för mycket sånt nu den senaste tiden, och min rygg pallar verkligen inte det efter olyckan jag var med om i skolan (remember)? så jag tänkte att jag skulle praktisera i någon hästaffär eller kanske någon foderbod, för det måste ha någonting med hästar att göra. Och typ alla hästaffärer i haninge och i närheten av mig är det fullt på eller så tar dom inte in några praktikanter, men tänkte iallafall ringa till hööks i upplandsväsby och kolla om det finns något där. För då kan jag sova hos pojken i bland, så blir det inte så långt att åka heller..
nu ska jag kila iväg, men uppdaterar senare, håll ett öga öppet för senare kommer den nya bloggen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0