Stop på godiset och mera träning ?!

hej på er !
Har haft en sjuuuk huvudvärk idag, och ont i magen har jag också haft !
Ätit för många semlor tror jag haha plus mensvärk på det är ingen höjdare..
Jag skäms nu när ja säger det men åt semlor på fettisdagen, sen på onsdagen för att vi fick de efter lunch och idag efter lunch.. jag ska nog ALDRIG mera äta en semla haha !
Efter plugget så drog ja hem åt middag och duschade sen så åkte ja med mamma och handla lite.
Ännu mer skitsaker , nu gäller det fan att jag och emma börjar gymma igen, vill inte ha det såhär längre !
Saknar det dessutom, det är så friskande och man blir trött på ett sånt skönt sett. Men har ju inte haft tid för det plus att nu ska vi ut på praktik i tre veckor,då kommer ja ha ännu mindre tid för det.
Börjar efter lunch i morgon och sen har jag bara en lektion, känns lite onödigt att gå på den men måste ju om jag vill ha betyg som sagt. Nej nu ska jag städa mitt rum lite och faktiskt ta hand om min tvätt för de ser förjävligt ut i mitt rum.
Dagens köp, nyttigt va ? naj snart ska de få sitt slut igen haha.
Men rischokladen är faktiskt robins som ja tänkte ge till honom i morgon för han har tjatat om de och orkar aldrig dra till affären han brukar köpa det i haha latmask de där.
Nej nu ska jag fortsätta med rummet sen blir det film
Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0